Suck!

Jag känner mig lite nere idag.
Var med Pillan o mamma i Malmö på efterkontroll. Allt såg bra ut:)
Efteråt körde vi till Center Syd. Där föll mitt humör i botten.
Jag hittade jättefina kläder, men så kommer till provhytten. Än så länge kändes det bra.
Men sen kom smällen.
Inga kläder satt bra!!! Inga!! Det satt tajt över brösten, o magen, o man såg alla kärlekshandtag o allt!
Det var inte alls roligt.
Nog för att jag vet att jag har gått upp i vikt, men så mycket?!
Ville bara börja gråta, för det var så fult o deprimerande...
Ja, jag går på vattengympa lite då o då, o ja jag ställer kl tidigare för att gå ut o gå i 40 min. Men det händer liksom inget.
Ja, vi kan käka hämtmat ibland, men inte alls så ofta som vi har gjort. Vi äter mer grönsaker, köper nyttigt fullkornsbröd. Dricker mellanmjölk. Men där händer liksom inget!
Jag vet inte vad mer jag ska göra. Jag vill ha råd till ett gymkort, men det kostar på tok för mycket.
Egentligen om man tänker efter, så finns här mycket jag kan göra här hemma. Jag har hopprep, ett golv som jag kan göra situps eller armhävnigar på, men man ska komma över den där "tröskeln" som gör att man kommer igång.
Hjälp liksom!!
Vi har till juni på oss. Nog för att jag är snö människa, men nu får det gärna låta bli o snöa o bara ligga där så att jag kan gå ut med min ovattentäta skor.
Jag känner mig helt nere, för det känns som att det kvittar vad jag än gör, det händer inget!
Men nån gång borde ddet väl hända nått?
Jaja, nu blev det ett depp-inlägg.

Lite gladare meningar nu då:
Det har gått bra med Pillan, jhag har fått agera som sjuksköterska. Det har funkat bra.
Sen i söndags var vi på Karlslundsbadet i Landskrona med Wilda. Vi frågade om Anna o Nicke oxå ville följa med, med sina barn. O det ville dom:)
Nickes syster Jessica var oxå med. Trevlig tös:)
Vi hade jätte roligt.

Nu ska jag snart köra o jobba. Ska köra i tid eftersom snöovädret är på ingång.
Ha det bra!
KRam

Kommentarer
Postat av: :):)

Efterkontroll?... Ett fel som dom flesta gör är att faktiskt äta för lite :S. Låter dum, men det är sant. Sen ska man försöka äta var tredje timme så man håller igång matsmältningen. Jag har skit svårt med det.. äter sällan men mycket, o så får jag värsta godis suget :(. Lycka till :)

2010-02-02 @ 21:28:45
Postat av: Linda

Jag vet hur det känns.

Ett gymkort på 24seven går på 199 kronor i månaden och då får man träna dygnet runt.

Får se hur mycket pengar som blir över efter februari lönen och isåfall köpa ett.. Ska du hänga på??

2010-02-02 @ 22:48:05
URL: http://jerneskog.devote.se
Postat av: Anna

Men gumman! Jag tyckte att du var jättefin och inte alls mullig som du säger! Fast det spelar ingen roll vad jag/vi tycker för Du ska må bra med dig själv! Vet hur det känns när det inte kommit igång med nergången... Kämpar som ett djur själv nu. Men jag tycker att du är duktig och ta det i din takt.Du är redan snygg! och du, tack för dina fina kommentare i min blogg! de värmer jättemycket! Dina ord går verkligen in! <3 kram

2010-02-08 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0