Min stackars älskling!

Min älskling är sjuk. Det är faktiskt lite synd om honom.
Han blir inte ofta sjuk, o när han väl blir det, så blir han det rejält.
Just nu ligger han i sängen med hög feber, o näsan bara rinner på honom, o han orkar knappt prata.
Så jo, lite synd om honom är det.

Men på tal om annat:
Igår var det påskafton, o vi firade hemma hos mamma o pappa med god mat o trevligt sällskap.
Mamma var tyvärr tvungen att jobba, så hon stack vid tjugo i nio.
Jessica o Stefan o Wilda körde hem runt halv tio.
Själv kom man hem tio över två. Men vi somnade inte förrän efter halv fyra.
Sånt e livet. Men fan vad roligt vi hade! :)
Dock måste jag erkänna att man är lite småtrött idag. Så det blir snart bädden så man kan sova ut lite.
Tur att man är ledig en dag till!

Sen bär det av till Ullared på onsdag! Jippie!;:D Ska bli roligt att åka upp där.
Var länge sen manv ar där nu. Se om där finns något.
Jag börjar nästan få panik nu ang kläder till bröllopet vi ska till den 9 maj.
Temat är rött, vitt o silver, o jag vill jätte gärna ha en röd klänning eller en kjol.
Passar bra i rött. Men det är skit svårt att hitta något rött överhuvudtaget nu.
I o för sej har jag hittat en vit klänning som e riktig snygg o den sitter bra, men vitt är ju egentligen brudens färg den dagen, så det känns lite så.
Som sagt, börjar nästan få panik nu, o måste se om där finns något uppe i Ullared.
Men men, det löser väl sig..

nä, nu kallar bädden.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lizette

Tack..

Det är på bussarna igen ett tag..

2009-04-16 @ 12:52:54
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0