Upptagen

Ja, det var ett tag sen jag skrev, men ärligt talat jag har inte haft tid eller ork.
Det har varit mycket jobb på sistone. Och det känns bra, kommer märkas på lönen, förhoppningsvis.
Och eftersom jag inte är van att jobba så mycket, så är jag rätt trött när jag kommer hem.
Men så är det.

Jag och mina systrar var ju även nere på The Studio för ca 2 veckor sen, och jag köpte ju inga kort, var rätt dyrt och osäkert med Dennis jobb. Det med jobbet har i alla fall fixat sig, dyra bilder är det fortfarande.
Men i alla fall, dem sparade mina bilder och idag var jag och mamma nere och valde ut 10 st som jag ska ha.
Här kommer nårra av dem:


( Första ombytet)



(Fortfarande första ombytet)


(Ombyte nummer 2)


(Sista ombytet samt min favoritbild)


(En gruppbild på Pillan, mig och Wilda)

Ja, har fler bilder, men orkar inte ladda upp fler. Tog ut dem som jag tycker allra bäst om:)
Nästa vecka ska jag ner till The Studio igen, dock inte ta bilder, utan följa med som gott sällskap o barnvakt till Anna:)
Njut och ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej snäckan! Riktigt fina bilder!! du blev jättebra! än en gång så tack så mycket för allt på onsdag! Det hjälper mig jättemycket! kram kram

2009-12-03 @ 22:03:08
Postat av: jessica

du är ju assnygg på bilderna mimmi... den första bilder är riktiggt bra :)

o min lilla älskade wilda.... en riktigt liten fotomodell ...):

löööve

2009-12-03 @ 22:15:53
Postat av: Maria

Skitsnygga bilder, skitsnygga fotoobjekt!! ;D

2009-12-04 @ 22:59:37
Postat av: olivera

SKITSNYGGA BILDER VÄNNEN........

2009-12-05 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0