Händer saker

Det händer en hel del här nu.
Träning, gyn, husvisning o målare...
Ja, för tillfället har vi en målare här som ska göra vid vårt sovrum o vårt vardagsrum.
Meningen var att han endast skulle måla o fixa till bubblorna i tapeten, men nä, han river ner tapeterna istället o ska sätta nya strukturtapeter o sen måla. Vilket är jätte bra! För då får vi ny tapet o förhoppningsvis inga bubblor. Dock tar det lite längre tid än beräknat, men det är lugnt.
O vi har även varit på husvisning i Mörarp.
Vi har ju äntligen kommit fram till att det är där vi vill bosätta oss nån gång. O vi hittade ett fint hus ¨på nätet som vi åkte o kollade på.
Dock var det så äckligt att jag nästan klöktes av att vara där. Så nej, husletandet går vidare.
O jag har äntligen kommit igång med lite träning. Badminton som Dennis spelar varje söndag, ska jag o Pillan o mamma o en till förhoppningsvis, oxå göra varje söndag. Det är jätteroligt! Men som sagt vi behöver en till för att det ska gå jämt ut.
Men det löser sig.

O nu i helgen bär det av till Linköping!
På fredag åker vi till Dennis bror med familj. Det är dop på söndag, men vi ska hinna träffas oxå, så vi ska vara där hela helgen. Det ska verkligen bli roligt! Längtar! :)

Nu ska jag snart iväg till gyn. Hoppas att det kommer gå bra!
Ska även bjuda målaren på en kopp kaffe om han vill ha:)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: syrran

jaaaaag vill sååå gärna följa med o träna badminton!! varför får ja inte de?

2010-03-23 @ 22:20:16
Postat av: Sandra

Hej!

Ja, man kan verkligen säga att det händer saker, haha :D Kollat hus?! Men varför i mörarp? Tänk billesholm! Det är väl vackert ?! :P Tycker att ni ska bosätta er i Billesholm! haha



Kram

2010-03-31 @ 14:25:39
URL: http://vanessasmom.blogg.se/
Postat av: Sandra svar på din kommentar ;)

Heej ! ;)



Jaha klockan , den hade jag glömt att jag hade lagt ut :P Men du får alla 3 för samma pris, det är till klockan alla 3 remmar, man köpte den så. Kostade 499 kr på ur & penn...för ca 1 år sen! Jag kan väl ta med den till matöppet, så kan du testa.. Säg du nu ett pris !



haha ;)



Hoppas att du tänker över min kommentar, annars får jag ta ett snack med din man ;P

2010-04-01 @ 10:01:13
URL: http://vanessasmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0