Krasslig...

Jag känner mig lite krasslig idag. Halsen gör ont, har i o för sig gjort det ett tag nu, men nu börjar mitt hvuvd oxå.
Har vaknat flera gånger inatt av att jag har frusit så att jag legat o skakat.
I morse kom ville jag inte gå upp, för det gjorde ont i hela kroppen.
Det är så typiskt.
Vill inte bli sjuk på min semster. Sen o andra sidan är det ju bättre o va sjuk när man e ledig, än att behöva vara hemma från jobb. Men det är ändå tråkigt.
O vi har fullbokat i helgen med. På lördag e det fest i Billesholm. Karaoke hos Kikki. Ska bli mega roligt:)
Sen på fredag kanske vi ska träffa nårra vänner, se film o äta gott.
Det slår liksom aldrig fel att bli sjuk. Men förhoppningsvis är det bara idag. Så att jag blir frisk igen imorron.
Håll tummarna.

Sen vill jag tacka David o Hannah för alla recept o råd om LCHF.
Ska sätta igång med det när vårt kylskåp börjar fungera igen. O när jag har råd:P
Vet inte om jag har skrivit om det innan, men vårt kylskåp är i sönder.  Slutade fungera för ca 3 veckor sen.
Som tur är, så har vi fått låna ett minimalt kylskåp så länge, medans vi väntar på att Electrolux ska komma o fixa det andra. Men som sagt, ca 3 veckor, o fortfarande inget från Electrolux:(
Så jag ringde till Akelius idag igen. O åter igen skickade dem en påminnelse till dem.
Så nu sitter jag o väntar på att dem ska ringa o säga att dem förhoppningsvis kommer idag...

Annars har det inte hänt så mycket. Varit mycket hos Pillan o Pontus nu när dem flyttat.
Nu är det ingen utav barnen som bor kvar hemma:)
Som mamma sa: " Det känns lite konstigt o tomt". Inte lätt inte.

Nä, nu ska jag gå o vila lite. O vänta på att dem ringer.
Ha det bra!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: olivera

o tycker synd om dej.

men du får tala om vad du fick från david jag hängde inte med?????????(LCHF)

Krya på dej kram gumman.

2009-08-20 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0