Hmm...

Jag kan inte komma på en bra rubrik som passar till inlägget idag:/
Men jag skriver ändå lite.
Idag är det lördag. Helg. Skönt.
Däremot har vi storstädat hela lägenheten idag. Här var inte mega skitigt, absolut inte, men det känns alltid skönare när man väl städat.  Så nu kan man andas friskt här igen;)
Vi har även rengjort Venus låda, diskat den o helt ny sand. O sen tyckte vi att hon börjat lukta lite konstigt, så hon fick sig en dusch med schampoo. Hon tyckte inte riktigt om oss efter det, men nu e hon go igen:)
Däremot blev vi trötta o lite slöa efteråt, så vi orkade inte göra middag... Vi beställde mat istället från pizzerian. Fy på oss!!! Men gott var det. Det går vi av imorron istället.

Längar till solen nu! Vill bara ha sol nu. Jag blir så mycket piggare av det, o det känns som om våren e på g. Men för tillfället ser det ut som jag får vänta lite till på solen o våren. Tyvärr!

Jag vet att du läser detta, Lizette, så därför frågar jag dej om du vill följa med mig till familia en dag nästa vecka. Där är rea på change, o jag behöver nytt. Vi ska se hur det går med ekonomin nu, så vi kan börja simma nån gång. Har ni gjort det än? Känns konstigt att skriva frågor till dej här, men jag vet att du är hos dina föräldrar nu, o vill inte ringa o störa. Dessutom behöver jag fylla ut lite rader här:P Haha...

melodifestival ikväll... hmm... vet inte om vi ska se den. Kanske..
Nä, nu ska vi kolla repris på arga snickaren...

Ha en bra lördagskväll.!!!



Kommentarer
Postat av: Lizette

Det kan jag nog göra. Men vilken dag?

2009-03-01 @ 18:31:45
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0