Begravning:(

Ja, då är det begravning om en halvtimme.
14.30 ska hon begravas.
Det finns inget värre än att få ett sånt besked.
Så nu är han på väg dit.
Jag sitter här och skriver för att jag inte är med.
Har aldrig varit på en begravning. Sa att jag gärna kunde följa med och stödja, men han ville gå själv.
Är på jobb när han kommer hem, men ikväll finns jag här för honom.
Finns här hela tiden, och det vet han om.
Men det är jobbigt. Både för han och mig. Mest för han, men när han mår dåligt, så mår jag dåligt.
Det är kärlek. Man ska alltid finnas där för sin respektive. Och jag vet att när det händer mig, kommer han att finnas tills hands för mig.
Jag älskar honom!!!

Kommer att skriva ett litet gladare inlägg om nårra dagar.
Skänk oss nårra extra tankar idag.

R.I.P Hilpi Ny, född 17/4 1918, död 18/4 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0