Mycket som hänt

Ja, det var nårra dagar sen.
Vad har då hänt?
Jo, först begravning på torsdagen. Den gick bra.
På fredagen fyllde Sanna år. Grattis på henne!
På källen var det kalas för Wilda. 2 år är den kickan nu. Heölt sjukt vad snabtb det går.
I lördags var det inflyttningsfest för våra vänner.
Jag hade mega roligt, och vill tacka alla som kom! :)
Roligast på festen var när Lotta råkar dra från stolen när Dennis ska sätta sig. Ska tilläggas att han hade en öl o en grogg i vardera hand. Han satte sig på golvet. Såg ut som slowmotion. Haha. Skit kul.
Men han räddade faktistk det mesta av både ölen och groggen. Han är duktig han:P
Dennis han blev lite full, men det hör till. Han mådde i alla fall bra dan efter. Det var fler än han som blev full. Men kul hade vi,.
Sen i söndags skulle jag jobba. Började vid 1 tiden, så det var rätt lugnt. Det var bara det att jag vaknade med nackspärr i söndgas morse:(
Jag har aldrig haft nackspärr, och visste inte att det kunde göra så ont! Helt otroligt.
Som tur är har den gått över idag. Lite små ont när jag gör häftigt rörelser till höger och uppåt, annars e det mycket bättre än det var.
Sen var det jobb i måndags, ledig tisdag, jobb idag och hela helgen,.

Imorgon är det cykel grand prix i Billesholm. Det är en stor folkfest, och jätte roligt. Alla ska cykla.Inte jag dock, för jag ska passa Wilda. Den gullungen:D Hon ska sova här mellan torsdag och fredag. Jag börjar inte jobba förrän 16 på fredag, så det e lungt. Ska bli roligt:D

Jag har teckant ett abonnemang på telenor:S
På köpet fick jag en ny mobil. Jag har kollat på mobilen jätte länge, men inte riktigt vågat ta abonnemang. Har inte vetat om jag haft råd til det. Men nu är det gjort. Och jag känner mig helnöjd. Det roliga är att Dennis e mer intresserad av min mobil, o han ska testa allt. Hehe. SÅnt e det,.
Nä, nu kallar duschen, sen ska jag köra ut cykeln till Billesholm och handla med farmor och farfar.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0