Nytt inlägg:)

Såja Olga, nu skriver jag igen:)

Denna helgen, har som alla andra, varit fullbokad.
I fredags sa Dennis till mig att han skulle träffa sina bröder o mamma i stan. Hans ena bror Micke fyllde år. Så dem skulle träffas o gratta honom o dricka lite:)
Vi körde ner till Pillan o Pontus vid ca 18-tiden för att Dennis skulle prova ett par skor till lördagen.
Han gick därifrån ner till Viking vid 19-tiden. Själv blev jag kvar hos Pillan o Pontus. Skulle bara stanna ett litet tag, för att spela lite, o sen skulle jag hem o ta det lugnt hela kvällen o lägga mig tidigt. Men tji fick jag. Det blev många rundor spel, o jag vann faktiskt över Pontus:)
När klockan var vid 2-tiden, ringde Dennis o undrade var jag var. Sen kom han dit. Vi landade hemma 02.40. Det var min tidiga kväll det;) Men roligt hade vi.

I lördags var det först vattengympa kl 10, för att sen köra till Gåsafotbollen som började kl 14 i Snapparp. (Tror det hette så).
Dock fick vi köra härifrån 12.30 för att ha följe med pappa.
Kallt som attan var det att barab sitta o titta på. Dem som skulle spela blev uppdelade i 3 lag. O det laget Dennis var med i vann:) Så nu nån gång i veckan ska vi käka tandori-kyckling klubbor som han vann:)
Vi kom hem till lägenhten vid 18-tiden, o då var det bara att krypa ner i sängen o försöka få upp värmen.

I söndags blev det sovmorgon till 11. Gott satan:)
Vid 13 -tiden kom svärfar hit. Inte ofta man träffar honom längre, så det var roligt.
Han kom för att Dennis skulle övningsköra med honom. Så det gjorde dem.
Sen blev det fika. Han körde hem vid ca 16-tiden, o då skulle jag o Dennis ut till B-holm för att äta middag o byta till vinterdäck på bilen.

Idag var det besiktning för bilen som gällde. O som förstagångs bilägare, så kan inte jag o Dennis så mycket. Men vi kan mera nu efter besitkningen. Den gick inte helt igenom, var nårra lampor som var sönder, o lite skador på en bromsslang, men annars var det bra. Så vi köpte dem grejorna o pappa ska hjälpa oss att fixa det. Sen ska den in på bilprovningen igen innan den 2 dec. Men det fixar vi:)
Det har även blivit en skräckfilm idag. Paranormal activite. Mycket bra skräcfilm. Ser ju inte såna så ofta, så det var lite nervöst, men den var bra. Se den!!
O nu har premiären av Ullared slutat. Verkar bli ett bra program. Roliga tanter i alla fall:)

Nu blir det CSI eller The terminal för att sen nanna.
Jobb imorron. O på torsdag. Sen blir det en fullbokad helg igen. Men den får ni höra om nästa vecka!
Ha det bra!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: olga

Låter som en trevlig men fullb helg.

O tack för att du äntligen skrev något nytt.

Kram ses nästa gång vi jobbar.

2009-11-02 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0