En bra helg:)

Denna helgen har varit en bra helg:)
I fredags var det jobb till 16, o sen tog vi det bara lugnt.
På lördag hämtade vi Wilda vid 13-tiden, skjutsade Jessica till stationen, för att sen köra till Anna och Nicke o Nathalie o Kellie i Stidsvig:)
Vi kom dit ca 14.30 nått, o sen kom vi hem till Hbg vid 00.45.
Barnen lekte, vi "vuxna" snackade, vi åt god middag o såg film.
Det gulligaste var när Nathalie och Wilda somnade i samma säng. Att jag o Dennis skulle stanna o kolla film, var inte bestämt förrän vid 21-tiden. O då fick vi lägga Nathalie o Wilda. Dem fick sova i Nathalies säng. Dem var så söta:)
En mycket bra och trevlig lördag! Tack så mycket för det Anna och Nicke:)
I söndags sov vi alla 3 till 09.10!! Helt otroligt. Wilda brukar vakna vid halv 7, men hon var tydligen trött:) Kan vara för att vi var hemma sent, men hon brukar vakna tidigt än, men i söndags sov vi länge:)
Det var så mysigt.
Pillan kom och hämtade henne vid 10.30, o då satt vi o åt frukost fortfarande.

Idag har det varit jobb, o det är det jag har att vänta i hela veckan. Roligt:)
Ja, jag tycker faktiskt att det är roligt o jobba på mitt jobb. Har så bra arbetskamrater, o det är det som gör det så roligt:)

Ja, ni läsare får ha det bra!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0