Stackars tant!

Ja, det var faktiskt synd om tanten.
Jag vill varna känsliga o äckligmagade läsare.
Som sagt så jobbade jag i lördags med Olivera.
Efter ca 1 o en halv timmes jobb, fullt med kunder, så kommer där in en liten tant. Skrupplig o gammal. Men trevlig.
I alla fall, när hon hade betalat o fått sina pengar, o hon skulle packa, så tog jag nästa kund. O när den kunden kom till mig kände jag en skit lukt. Det luktade först som en fis, o jag tog för givet att kunden som jag höll på med hade släppt sig. Men icke!
När det hade gått ca 1 minut kom nästa kund o säger: " Det ligger skit på golvet".
O skit, förmodade jag att det var lera eller nått. Men när jag reser mig o tittar, så visar det sig att den lilla tanten hade RÅKAT bajsa på sig. O det var löst, o det stank!!
Med kväljnigar gick jag ut till Olivera, säger att det har hänt en olycka som måste torkas upp. Ska tilläggas att det var fullt med kunder vid kassan vid denna tiden, o när jag nämner olycka, fattar Olivera det som att någon kissat på sig, o får typ en liten chock när hon inser vad som hänt.
Medans jag fick ta kassan, fick Olivera skura. O det stank verkligen, så vi fick hämta luktgott spray o två st luktegott som vi fick sätta vid dörrarna. Vi fick vädra hela affären, o ha öppna dörrar, vilket gjorde att det blev mega kallt i butiken. Men antingen vande vi oss vid lukten, eller så vädra vi ut den, för lukten försvann efter ett tag. Men sen kom lukten tillbax, o då visar det sig att det hade kommit bajs på gatan utanför affären som en kunde trampat i o dragit in det i affären igen.
Helt sjukt var det! Men det var grymt synd om tanten!!
Ja, vi får vara med om mycket när vi jobbar. Ni anar inte...

På kvällen när vi slutat bar det hem till mor o far. Pilla o Pontus var oxå där.
Det blev god mat o roliga spel. Vi kom hem ca 02.00 inatt. Eller 01.00, när vi drog tillbax klockan.
Roligt var det i alla fall:)

Denna veckan blir det lungare med jobbet. Tror jag i alla fall, ska vara långledig, men man vet aldrig, sist jag skulle va det, var jag inte det:)
Ska träna vattengympa, måste se till att få in minst 2 pass, gärna 3, dessutom ska jag träffa Sanna o gå. Det ska bli roligt:)

Nä, nu kom min man hem från fotbollen hos Pontus. Blir lite Ghost Whisperer o mys:)
Ha det bra allesammans!!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: olga

SYND e du där nu igen......

Tycker fortfarande att de va mest synd om oss men de e ju jag de.

O gud ja vi får vara med om en heldel men de e ju oftast skoj o tiden går fort.

Ha de gött vi se i veckan :)

2009-10-25 @ 20:13:24
Postat av: Maria

Välkommen till min vardag! Tanter och gubbar som bajsar ner sig fullständgt. Från topp till tå, genom alla kläder, på händer, fötter, ansikte.. Och så vill dom inte bli tvättade och slåss med bajsiga händer. Jajamensan. Som vanligt =)

2009-10-25 @ 20:42:11
URL: http://marajjah.bloggspace.se
Postat av: Anna

aww stackars tant! stackars er med!! :) men stackars tant ... lilla gumman :/ tack för senast! kram kram

2009-10-25 @ 21:54:09
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: olga

Men malin skriv något nytt nu då.......

2009-10-30 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0