Dags för förändring

Nu är jag lite små trött på det här.
Ställde mig på vågen idag... Det var ingen rolig syn!!
Herregud, visst jag vet att jag har lagt på mig, men inte så mycket! Hjälp asså!
Nu är det dags för förändring! Jag har gått ner ca 3-4  kg sen jag var i Malmö, men det är inte tillräckligt.
Så nu har jag kollar runt på lite billiga alternativ. Jag har recept från David o Hannah på LCHF metoden, o den funkar för dem, men eftersom det är jag som oftast lagar maten här hemma, o Dennis inte ville vara med på noterna, så tror jag att det inte riktigt är rätt.
Däremot har jag kollat på Viktklubb.se, xtravaganza o friskvårdshuset.
Det är lite billigare alternativ, så det passar min plänbok perfekt.
Jag väntar in Maria som är i USA nu, för när hon kommer hem därifrån ska vi börja på vattengympa. Vi är vattendjur båda två, o kan man dessutom få rolig motion på köpet, så varför inte? ;)
O vi vill göra något tsm.
Sen känner jag några som har gått på Cambridge metoden, o den har funkat för dem, men den är ju grymt dyr!
Så nu får vi se vad som händer. Något måste här ske, o gärna snabbt!
Vill även ta upp min badminton, men det är även det dyrt här i hbg, o Dennis vill oxå börja spela aktivt igen, så han får väl börja, fram tills jag har mera pengar.

Ja, ett litet tråkigt inlägg, men det var även tråkigt att se på vågen.
Så håll nu tummarna för mig att det blir något bra utav allt detta, o att jag klarar det:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! vad kul att läsa! eller nej eller jo du fattar! jag ska börja på viktklubb på måndag. ska skriva in mig på söndag och sen börja på måndag. kramar

2009-09-09 @ 20:31:24
URL: http://annaoja.blogg.sew.annaoja.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman. Jag hänger gärna på.. Gav bort halva min garderob igår för jag kan inte ha mina kläder..

Puss

2009-09-10 @ 00:17:35
URL: http://jerneskog.devote.se
Postat av: Maria

Nu e jag hemma!! Har pengar över från resan tillomed så de e bara att åka ner o köpa kort! :D

Har köpt hem en liten souvenir till dig :D

KRAM!!

2009-09-19 @ 09:58:13
URL: http://marajjah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0