Seg dag

Idag är en sån dag, då man inte känner för något.
Känner mig lite nere. Vill inte göra något.
Saknar min pojkvän, min familj, o mest saknar jag Wilda.
Den tösen är så himla god:) Kanske hinner träffa henne idag, innan jag börjar jobba.
O ja, jag saknar min pojkvän idag. Han var så himla mysig i morse, så jag ville inte att han skulle gå till jobb. Ibland har man bara såna här dagar. Blir bättre ikväll när jag slutat jobba.

På tal om jobb...
Jag MÅSTE ha ett nytt jobb, o gärna nu!
Mina 33% räcker inte långt, o i o med vi itne vet hur det blir med Dennis jobb i oktober, så hade det varit bra om jag hade haft mer.
Har sökt jobb på McNeil AB, men dem har inte hört av sig.
Jag har även pratat med peroner som ska öppna djurparken i B-holm.
Erbjöd min hjälp åt djuren, o det lät positivt, men som sagt, hör dem inte av sig, så är det rätt kört.
För tillfället så kostar det mer att ligga o köra till jobb, än vad jag tjänar på det.
O det är inte bra!
Helst av allt hade jag velat ha ett jobb i närheten av Hbg nu. Men som sagt, det återstår o se vad som händer.
Jag slutar ju inte på mitt jobb när jag inte har något annat. SÅ dum är jag inte!!
O sen så trivs jag jätte bra där, så det känns lite så om jag får ett annat jobb. Tror inte att jag kommer få så underbara arbetskollegor igen. Men jag behöver ändå mer än 33%.
Så ni som läser, om ni har något förslag, så säg till.

Vill sända mina gratulationer till Linda o Martin som fick en son den 28/8. Roligt för er!! Grattis!!;)

Så, nu har jag skrivit av mig. Hålleer tummarna för att träffa Wilda idag.

Kommentarer
Postat av: olivera

hej vännen ja man har sådana dagar ibland.

Ser fram i mot att jobba i helgen, men du nu när vi

ökar öppet tiderna får du ju lite fler tim men de e ju inte mycket.

hoppas du hittar något,( men kommer sakna dej på jobb.)

Kramkram ........=)

2009-09-03 @ 10:41:50
Postat av: Linda

Tack tack ;).

2009-09-13 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0