Väckt oro

Jag läste igenom mitt inlägg som jag skrev häromdan.
Ja, det är sjukt egentligen hur det låter, men jag var jätte ledsen o arg o allt som man kan bli!
Det låter säkert värre när man läser det, än vad det är.
De är inte så att någon har blivit sjuk eller är död, men det är något som inkluderar hela vår familj, o som kanske inte går att fixa på ett tag.
När jag är redo att prata om, det får ni reda på det.
Jag vill tacka alla mina vänner som skickat sms o ringt o frågat vad som har hänt.
Men detta är något som jag vill hålla inom mina fyra väggar ett tag till. Känns taskigt att skriva av sig här, när ni inget får veta, man jag vet inte vad jag ska göra.
Så snälla, stå ut ett litet tag till.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är de stora, flickorna. Det går så himla fort! Jag är också nyfiken på vad som har hänt och jag ställer gärna upp och lyssnar när su behöver prata med någon men du, du är inte skyldig någon att berätta någonting bara för att du skriver i din blogg. kom ihåg det! kram kram jag hoppas det löser sig vad det än är.

2009-09-25 @ 12:15:08
URL: http://annaoja.blogg.sew.annaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0