Ryker ur mina öron!!!!

Jag är så jävla förbannad!
Jävla telenor!!!!
Jag har ett abbonemang på Telenor. 199 kr i månaden +150 kr för mobilen +59 kr i mobilförsäkring.
Sen tar dem 20 kr extra för pappersfaktura. Så hela mitt abbonmang ligger på 408 kr varje månad.
Fick en räkning denna månaden som är påtok för dyr!
När jag kollar på specifikationen ser jag att dem tar betalt för varje samtal o sms till Telenor kunder.
Det stämmer inte. När jag teckande mitt abonemang sa killer i affären till mig att jag skickade gratis sms o ringde gratis till alla telenorkunder. Men det är tydligen inte sant. I alla fall inte längre.
Jag bestämde mig i alla fall för att chatta med Telenor för att försöka få rätsida på vad det är som kostar i min räkning.
Då visar det sig att jag betala för varje sms, o att jag dessutom betalar 79 öre i öppningsavgift när jag ringer telenorkunder.
Försöker förklara för henne att det stämmer ju inte. Det skulle ju vara gratis.
Nej, så har det alltid varit är vad jag får till svar. Men nej, så har det inte alltid varit!
Jag vet att jag har haft gratis sms o gratis samtal. Hur jag vet det? Jag håller koll på mitt saldo flera gånger om dan. Jag kan ta att jag betala 79 öre i öppningsavgift, men inte att jag betalar för sms:en.
Det är så fult att lura en så!
Ringde till dem istället nu. Jag får liksom inte rätt på det. Men jag fick i alla fall prata med en trevlig tjej. Hon var mycket til hjälp. Så nu sitter jag här o funderar på att antingen köpa ut min mobil för 4800 kr, ta bort försäkringen på 59 kr eller fixa e-faktura, så att 20 kr försvinner från pappersfakturan. Tar jag bort försäkringen händer det säkert nått med mobilen som gör att försäkringen hade täckt det. o 4800 kr hostar jag inte bara upp sådär. Dock kan jag gå till banken o fixa e-faktura. Så det lutar mer åt det hållet. Kanske ändå att jag tar bort försäkringen. Kanske. Pillan sa att om något händer med mobilen så ingår det i hemförsäkringen o att jag får stå för självrisken. Får tänka lite till. Arg är jag i alla fall över att man får ett svar o ett löfte, o sen visar det sig att det inte hålls!
Förbannad!!!!! Så jävla dålig stil!
SUCK!

Kommentarer
Postat av: jessica

a van faaaan. byt till ngt annat istället!!

2010-05-04 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0