Uppdatering :)

Nu har man fått en radänga av Anna, så då är det väl dags att uppdatera ;)
Jag har börjat med Matte B på Komvux Kärnan i hbg.
Det funkar helt okej... Jag har ju svårt för matte o matte B är ännu svårare. Till o med läraren sa att denna matten är svårare än alla dom andra. Jo, men det känns ju bra...
Men det går. Dock tycker jag att det är jobbigt att behöva åka ut för att jobba efteråt.
Jag har lektion 3 gånger i veckan, 2 av dom tidigt på morgonen o 1 på eftermmiddagen. Den på måndageftermiddagen är jobbigast. Då slutar jag lektion 15.45 o börjar jobba 16. Eller ja, när jag kan kommer vill säga. O det tycker jag är jobbigt.
Jag är en sån person som gärna vill koncentrera mig på en grej. Som matten nu, men jag kan inte säga upp mig pga av 3 lekitoner matte i veckan. Jag måste ha en inkomst!
Men jag håller tummarna för att jag kommer in på Victum!
Sista ansökningsdatum är 3/9, o i såna fall, om jag kommer in, börjar jag den 20/9. Så håll tumnarna!!!
Då är det bye bye jobb, o hej hej utbildning. O då kommer jag ha matte på flextid på torsdagar. Eller om jag kan gå nån gång då o då. Min mattekompis går oxå på victum o hon går där 3 gånger i veckan på fasta tider, men har såna tider att hon fortfarande kan gå på matten. Så det är ju bra om man kan få det så. Men först måste jag komma in!!!

Annars är väl sommaren slut nu...:(
Men vi har haft en bra sommar med mycket skoj med härligt sällskap! :)
Dock har den gått fort! För fort! Men det är väl alltid så. *Har man roligt går tiden snabbare ;)
Vi har även förnyat vårt vardagsrum litta. En ny soffa o ett nytt soffbord! Det blev riktigt snyggt om jag får säga det själv. Vi är jättenöjda!
O dessutom har jag sålt vårt gamla soffbord, o vi hade även en tv-bänk o en byrå. Dock sänkte vi byrån tills bjuvs IK, ingen ville köpa den. Så nu är nästa projekt en ny byrå från Ikea att sätta in i gästrummet.
Blir så glad av lite förändring :) Behövs liksom ibland!

I helgen är det Bjuvsfestivalen i Bjuv... Snack om att jag o Anna ska gå, men vi får se vad vi känner för. Främst var det för Calle Kristiansson, men honom träffade vi o lyssnade på på hbg festivalen. Så vi får se.

Nä, nu väntar bädden. Tidigt kanske för vissa, men jag är helt slut i kropp o själ. Som sagt, det är mycket för mig som händer nu.
Nu har jag uppdaterat, tyvärr kommer denna blogg nu att handla mycket om matte o kanske skola om jag kommer in.
Ha det bra min hängivna läsare :)

Kommentarer
Postat av: Anna

BRA MALIN!!! haha <3

Du kommer fixa din matte bra, du är smart!

Sen NÄR du kommer in på victum som du kommer att göra så kan din chef hoppa upp och snurra på ditt långfinger :D

Calle hade varit skoj, men jag tror att jag hoppar.

Kan vi kanske träffas snart endå? länge sedan sist ju!

Kram

2010-08-27 @ 11:19:40
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: David

Hänger du och Anna i "min" by utan att komma förbi och säga hej? :(

2010-08-28 @ 23:22:37
URL: http://parlplattor.blogspot.com/
Postat av: Anna

MALIN!!! jag kan denna texten utantill!!! UPPDATERA! hihi jag tycker ju om att läsa din blogg ;) hur går det i skolan. Matte B provet gick nog jättebra fast att du inte känner så.

Du ÄR smart! (oftast ;) )

kram banan :*

2010-09-09 @ 11:25:57
URL: http://annaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0