Tråkinlägg...

Jag vet inte varför jag ska skriver detta just nu, men jag mår inte så bra i psyket.
Jag känner mig nere, gråtfärdig o helt slut i kroppen.
Men varför vet jag inte.
Kanske är det för att det är mycket i skolan, kanske julstressen,kanske för att jag har gått upp i vikt, kanske vår situation i hemmet, kanske min längtan efter en egen familj.
Jag vet verkligen inte!
Det känns som att jag är på dåligt humör hela tiden. Fräser o snäser åt allt o alla!
Själv tänker jag inte på det förrän efteråt.
Det känns som att jag glömmer bort min familj och mina vänner.
Men ni ska veta att ni betyder allt för mig.Utan er alla hade jag inte klarat mig.
Så förlåt att jag "glömmer" er.
Men jag har alltid sagt till alla andra när de har haft det svårt: Det löser sig. Allting kommer att lösa sig.
Det är väl dags att jag själv börjar leva efter det mottot.
Det kommer att lösa sig. Det kommer bara att ta lite längre tid.
Jag hoppas att vi får den lägenheten vi sökt. Blir i alla fall hyran billigare.
Dem säger att det vilar en förbannelse över förhållandet när man varit tsm i 4½ år, o att många går ifrån varandra.
Detta är vår prövning, och vi SKA klara den!!! O det kommer vi att göra oxå.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Klart att ni kommer att klara det. Vill du prata så finns jag här, även om jag själv kanske är vimsig/trött osv.

Kram på dig!

2010-12-10 @ 22:25:20
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0