Ändrade planer...

Ja, nu har det blivit lite ändrade planer...
Om jag kommer in på skolan, så blir det skola.
Ärligt talat så skiter jag i om chefen ger mig tjänstledigt eller inte!
Det kommer att lösa sig ändå, o jag är så glad för det stöd som jag har från familj o vänner. Ni är guld värda!
Så i alla fall, kommer jag in på skolan har jag sagt innan att det kanske blir barn när jag är klar. Babymaking i oktober, november. MEN....
Nu blir det inte så! O det är inget jag sörjer. Jag har pratat med min man o mina vänner o min syster. Barn kommer senare, jag ska först o främst klara utbildningen, om jag kommer in, o sen om jag får jobb som undersköterska vilket jag hoppas, ska jag jobbar först lite för att få upp mammapenningen o sen därefter blir det planering av barn. Alltså, skola, utbildning o jobb, o sen barn. O ja, det är många som sagt det innan, men jag har inte riktigt lyssnat på det örat. Men nu gör jag det, o det kommer att bli barn sen. Inget som vi behöver stressa fram:) Ibland behöver jag någon som säger till mig ett par extra gånger för att det ska gå in, o det har det gjort nu:)
Nu hoppas jag bara att jag kommer in på skolan, annars är det kris...
Snart bär det av till Anna o barnen, hoppas solen kommer fram från sitt moln:)
Ha det bra!
Ni är guld värda, ni vet vilka ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0