10 sanningar om mig

1. Jag är en glad o positiv person, man kan även vara sur o arg

2. Jag är otroligt långsint! Kan gå o grubbla på en grej i flera veckor

3. Jag är egentligen lite blyg.

4. Jag vill alltid bli omtyckt, o alltid vara alla till lags

5. Jag har inte så många vänner, mina vänner består mest av par vänner

6. Jag älskar min familj. Speciellt min pojkvän, kan inte tänka mig ett liv utan honom

7. Jag är grymt envis!

8. Min största rädsla är att dö. Vill inte dö, o vill inte att andra ska dö ifrån mig

9. Jag är lite rädd för framtiden

10. Jag är en planerare. Ska helst planera så mycket som möjligt. Samtidigt som jag vill att det grejor ska hända spontant.

 Nu vet ni 10 sannigar om mig. Jag utmanar dig att göra detsamma!


Kommentarer
Postat av: syrran

1. Jag anser att jag är snygg och rolig

2. Jag hatar falska människor

3. Min största rädsla är att dö från mitt lyckliga liv

4. Jag är oftast positiv

5. Jag är riktigt envis och ger mig inte om jag inte blir överbevisad

6. Mitt liv handlar om det jag älskar mest : Wilda (även min familj)

7. Jag skulle egentligen vilja bo och jobba utomlands

8. Jag behandlar så som jag blir behandlad

9. Jag drömmer ofta "om ja vann en miljon skulle ja... "

10. Jag är fruktansvärt för ormar och att jorden ska gp under 2012 ...



Sis i löööööve you

2010-05-19 @ 17:42:52
Postat av: M

Skorna kostar 849... Och jag ska ha dom!!

2010-05-20 @ 22:29:47
URL: http://loningfortheone.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi är ganska lika ändå förutom det där med att planera, det har aldrig varit min grej :P

Mina 10 sanningar kommer lite senare ;D



Ha det så bra

2010-05-29 @ 23:42:41
URL: http://vanessasmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0