Middag, bio o utgång med tjejerna!

Ja, i fredags bestämdes det att vi tjejer skulle träffas o ha kul tsm :)
Det började med middag på Le Cardinal. Gud så gott det var, o inte särskilt dyrt heller.
Vi var 4 st på middagen.
Efter middagen tog vi en stämpel för att komma in gratis senare.
Därefter gick vi till bion. Väl där mötte den sista tjejen upp oss, o det blev Sex and the city2 filmen.
Om ni frågar mig, så var den sådär bra. Kan kanske vara för att jag inte sett 1:an. Men det gick.
Därefter åkte 2 av tjejerna hem. Vi andra 3 gick tillbaka till Le Cardinal:)
Dock var där inte så mycket folk, var bara vi 3 o dem som jobbade där.
Vi gick därför till Utposten! Där var mycket folk, mega roligt.
Senare avslutade vi kvällen på Charles Dickens! Kl 02.01 tog jag sista nattbussen hem, dem andra 2 fick skjuts lite senare.
Vi hade en grymt rolig kväll som måste göras om!
Tack brudar för kvällen, ni rockar!!!

Bjuder nu på lite bilder från kvällen:


Lizette o jag på väg ner till middagen


Maria o Anna på bussen


Lite spex måste vi ha med:)


Vi körde med urringnar ;)


Hot chick;)


Hon som spelar oskyldigast, men skenet bedrar ;)


Skulle ha med urringningen, men det blev sådär


Stämplarna som användes till senare på kvällen


Efter bion...


Klockren ;)


Denna bild får avsluta... Resten är, som man säger: Historia!

Kommentarer
Postat av: M

GÖTT MOS!

2010-05-30 @ 21:51:26
URL: http://loningfortheone.blogg.se/
Postat av: Lizette

Just nu tycker jag att det känns som att alla andra är mer exalterade över bebisen än vad jag är. Men visst är det skoj. Den var en riktig sprattelfigur när vi gjorde ultraljudet, vände och hade på sig. Den tittade rakt på oss vid något tillfälle så vi kunde se ögonlinsen på ena ögat, hur den öppnade och stängde munnen, hjärtat och magsäcken. Superhäftigt!

2010-06-01 @ 22:24:32
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trevligt med lite tjejkväll!! Riktigt fina bilder :P

HAHAHHA !

2010-06-04 @ 14:25:55
URL: http://vanessasmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0