Full rulle :)

Ja, skolan har börjat, och det känns bra!
Det är minst en examination i veckan, ibland två, men än så länge är det roligt.
Det blir ännu roligare när man har fått reda på dem eximainationerna som man redan haft, att man får ett VG o ett G+. :)
Man kan endast få G på muntliga o mer på skriftliga. Varför vet jag inte, men så är det.
O praktikplatserna är klara. Jag ska vara i närheten där jag bor. Skönt, åka buss, cykla kanske.
Ju mindre jag kör, desto mer pengar sparar vi på bensin!
Dock är där ett litet minus... Min matte B går inte alls. O den går än mindre sen jag började victum...
Dels så har jag gått på victum dem tiderna som matten är på, o dels för att jag inte fattar den.
Men jag har sagt det att om jag inte klarar matten denna terminen, så tar jag den nästa.
Den ska klaras, helst så fort som möjligt!

Annars är det full rulle i livet med.
Speciellt på helgerna...
Jag kan inte minnas när jag o mannen hade en helg, bara han o jag.
Det är fest hit o dit, o folk som bjuder hem sig själva till oss på middag.
Ta mig inte fel, det är roligt! Men som Maria sa: " ibland blir det för mycket".
O det var just det det blev denna helgen.
Var bjudna på födelsedagsfest, en kompis som vi o för sig inte firat innan, men som bjöd oss ändå.
Men min man sa att vi inte kom. Han ville ha en egen helg, bara han o jag :)
O det är just det vi har haft denna helgen. Bara jag o mannen. Vi gick på HIF- GAIS igår, min allra första hif match. Dock förlorade dem, men det var ändå bra stämning. O vi gjorde god middag o bara va. O samma sak idag. Bara tatt det lugnt. O vet ni vad, det har varit dunderskönt!!!!!
Bara brytt sig om varandra. Kanske låter konsigt, vi träffas ju varje dag eftersom vi bor tsm, men ibland behöver man bara va utan några förbehåll.
Det har varit en avvikelse, o det var för att hämta mammas o pappas hund som vi ska passa hela veckan. Annars inget!
Nästa helg däremot, då smäller det! Big time!!! :)
5-kamp med gänget. Jag längtar riktigt mycket! Ska bli så himla roligt.
Tjejerna mot killarna. Håll tummarna för att vi vinner, för det är vi inställda på ;)
Jaja, annars är det väl inte mer...
Liten uppdatering blev det i alla fall!
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Tänk på att killarna är en mer än er. Jag får ju inte vara med på själva 5-kampen tyvärr. Men jag ska fota er förutom på själva laserdomet.

2010-10-03 @ 20:27:55
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Brudarna o David!! Löööv!

Let´s kick ASS!!

2010-10-03 @ 22:23:27
Postat av: David

Vi ska sparka röv som fan!

2010-10-03 @ 23:54:20
URL: http://parlplattor.blogspot.com/
Postat av: Anna

haha yayh! vi kan heta tema pungspark =P

2010-10-04 @ 06:58:53
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: Anna

team pungspark såklart!

2010-10-04 @ 06:59:38
URL: http://annaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0