.....

Ja, jag har då äntligen kommit in på skolan min! :)
Det känns så jädra gött! :D Detta är vad jag har väntat på hela sommaren.
Dock är det mycket som ska fixas, men det löser sig.
Jag måste erkänna att jag har fjärilar i magen... O många tankar som rör runt i mitt huvud.
Tänk så klarar jag inte det? Tänk så skiter allting sig?
Kommer jag att ha jobb när jag är klar? Där är mycket som rör sig i mitt huvud nu, men som jag alltid säger: Det löser sig. O det kommer det säkert att göra oxå. Men det är väl normalt att känna sig lite nervös?
Annars hade jag matteprov på sannolikhetslära o linjära funktioner i torsdags.
Det kändes helt okej, hoppas att resultatet oxå visar det...

På torsdag gör jag min sista arbetsdag på Matöppet!!!:):):)
När jag ringde o berättade att jag kommit in på skolan fick jag inte ens ett grattis. Nada, allt han sa var att jag skulle skriva på ett papper när jag kom till jobb nästa gång.
O där kände jag att alla tvivel om att jag kanske skulle stannat kvar på jobb, försvann!
Där kände jag att jag gör rätt!
Det här med tjänstledigheten, o att han inte kan neka mig, det kämpar jag inte för.
Som min man sa: " Kommer det kännas bra att komma tillbaka till ett jobb, när du kanske gör dig ovän med chefen"? O nej, det kommer det ju inte att göra. Så jag skiter i det o allt vad Matöppet heter! Nu börjar vi på ny kula o hoppas på det bästa! Håll tummarna för att allting löser sig, o att där är ett jobb som väntar på mig när jag är färdig.

Annars saknar jag mina vänner! Känns som att det var evigheter sen vi träffades!
känns som att man lever i en annan tid på sommaren, o sen kommer verkligeheten ifatt på hösten.
Men jag saknar er!! :) Jag tror inte att ni vet hur mycket ni betyder för mig.
O vad ni har gjort för mig. Jag är en helt annan person idag, mycket tack vare er!
Love ya! :) Ni vet vilka ni är <3


Kommentarer
Postat av: Anna

hej mimmimus!

vi måååååste träffas en dag! skönt att matöppet blir historia snart! men de blir av med en bra människa!

tack din kommentar, vi kan ta det sen när vi träffas.

kram på dej <3

2010-09-13 @ 19:54:05
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: Sandra

roligt att du kom in på skolan men mindre roligt att inte träffa dig på matöppet :( Nu får jag handla någon annanstans :( Kommer att sakna dig iaf!



Kram Sandra & Vanessa + karol ;D haha :P

2010-09-13 @ 20:09:10
URL: http://vanessasmom.blogg.se/
Postat av: Maria

Verkligheten suger!! Sommaren e bäst. O vi e bäst. <3 PUSS

2010-09-14 @ 19:53:53
Postat av: David

Fan vad kul!

Det kommer gå skitbra för dig och bry dig inte om det där jävla skitjobbet. Dom förtjänar inte att han så bra anställd som dig ändå!

2010-09-14 @ 22:47:32
URL: http://parlplattor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0