Jag och Dennis:)




Vad heter ni?
Dennis och Malin
Hur träffades ni? Lång historia, men vi kan säga msn
Vad var ditt första intryck? Gud, vad han är söt!
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 år den 28 maj
När blev ni tillsammans? 06-05-28         
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Ja, i en trea i hbg
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej, bara jag:)
Isåfall, vem kör bäst? Självklart jag. Än så länge.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, den glömmer man inte i första taget
Vem skrattar mest? Det är lika. Vi är två glada personer båda två:)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han.
Vem är äldst? Han.
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Dennis, men det är inte många cm
Vem sjunger bäst? Ingen av oss. :P
Håller ni i handen på stan? Ibland när Dennis vill.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.
Har ni någon speciell låt? Ja, Cascada- everytime we touch. Den lunga versionen.
Har ni stora framtidsplaner? Absolut!
Har ni gråtit i varandras armar? Nej.
Vem lagar bäst mat? Jag. Men han börjar lära sig nu:P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Dennis sitter vid datorn, jag vid tv:en, och sen blir det mys i sängen.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? För det mesta.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, Dennis i Landskrona och jag i Billesholm.
Blir ni lätt svartsjuka? Det händer. Dock inte så ofta, men lite svartsjuk måste man vara. Ett bevis på att man älskar peronen ju.
Brukar ni bråka? Nej, vi pratar ut direkt när det är något fel eller problem.
Har du slått till honom/henne någongång? Han säger att jag slog till honom på tåget upp till Stockholm framför hans chef, men det kommer inte jag ihåg:P
Om du bara fick lova honom/henne en sak, vad skulle du lova då? Att det alltid är vi två.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann, tänk nu inte på vad du vill just nu, utantänk på vad du tror kan vara möjligt? Klart att det är vi hela livet!
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms:ar
Vilken är det finaste med han/henne? Att han är min, och älskar mig av hela sitt hjärta.
Brukar nån av er prata i sömnen? Han pratar i sömnen varje natt.
Hur långt skulle du kunna gå för honom/henne? Hur långt som helst. Han är min drömprins och jag gör vad som helst för honom.
Det bästa minnet med han/hon? Har så många. Svårt att väja:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0