Ullared och annat

Jag var ju i Ullared förra onsdagen.
Jag hittade faktiskt lite kläder. Fina o billiga dessutom:P
O det jag är mest stolt över, är att jag hittade en sladdös dammsugare!!!:D
Jag är helt överlycklig. O den funkar jätte bra. Hehe. Den kostade endast 499 kr, annars kostar den 1500 i vanliga affärer. Så ja, jag är glad o stolt! :D
Och jag hittade övenen jätte fin klänning till bröllopet. I o för seg en affär sidan om ullared, men ändå, jag har hittat kläder nu. Slipper jag oroa mej över det. Nu är det bara Dennis kvar...

Min älskling fick ett  samtal i söndags morse.
Det är sjukt att man ska dras ner i skiten när man är på väg upp därifrån.
Så nu känns det tungt igen. Men sånt är väl livet.

Dessutom har Wilda fått vattenkoppor. Hela hon är prickig, överallt!
Men hon ser så söt ut.
Så igår passade mamma henne, idag är Jessica själv hemma med henne. Men jag ska åka dit o sova hos dem inatt, för att passa Wilda i morron. Jessica förlorar ju så himla mycket när hon stannar hemma från jobb.
Så i o med jag är ledig fram till torsdag, så kan jag ta henne. Skönt o roligt att träffa henne med. BLir ju tyvärr inte så ofta som man vill nu längre.
Ska se om vi åker in en runda till stan o fikar med någon eller nått. Hoppas i alla fall på fint väder.

Ja, nu har fått en liten uppdatering.
Ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0