Det är roligt...

... Att veta att jag verkligen har vänner som läser min blogg:)
Yey... känns gott!

Jaha, vad har då hänt i helgen?
Jo, i fredags var vi i åstorp o träffade Maria och Henrik... Åt god pizza o spelade spel...
Maria kickade ass asså... Vann alla omgångarna... men men, roligt var det... Måste se om jag kan fixa det där Worms spelet till wii... Ska i såna fall tjuvträna så att jag kan vinna rättvist nästa gång:P

I lördags bar det av till Danmark med hela familjen...
Vilken härlig dag vi hade! Solen sken hela dan, var varmt som i öknen (kändes så i alla fall), o vi badade havet!
Första doppet i havet detta året, men förhoppningsvis inte det sista... Var så härligt skönt.
När vi badade, så kollade vi bort mot hbg, o det var så mörkar moln över hala alltet... O vi hörde åskan i Danmark, när det var i hbg... Visst, nu e det inte så långt mellan hbg o DK, men det var rätt mäktigt...
Efter badet gick vi för att äta på Cafe Olaj... Det stället är så bra! Vilken mat man får! Valuta för pengarna i alla fall, o gott:)
Landade i hbg vid 17-tiden, sen bar det av till mamma o pappa i billes...
Spelade spel o hade trevligt... Så trevligt att det blev övernattning där..
Jag fick sova på en luftmadrass, Dennis o Pontus fick sova i tältet... Dem ville det själv...
Men kul hade vi:)

Idag har Dennis, Pontus o pappa spelat golf i Allerum..
Det var tydligen kul...
Under den tiden var jag, Jessica, Pillan o Wilda runt på elgiganten o väla.. o maxi...
Sen nu på kvällen har Pontus o Pillan varit här.. Åt lite tacos o kolla film... Trevligt som attan...
Fick nyss ett samtal från Pontus... När dem kom ner till bilen, så stod där en vit skåpbil, o en röd spann nedanför vårt tanklock på vår bil.. Så här har varit någon som försökt slanga bensin från vår bil... Inte bra... men som tur är, så har vi lås både på luckan in o på själva locket, så dom lyckades inte... Dock mötte vi en annan kille, o sa till han att varna andra... Så nu sitter jag i telefonen o ringer polisens tipslinje... Vill ha en extra patrull här, om dom kan det... Se hur det går...

Ja mina bloggläsare.. Nu har jag skrivit igen:p
Ha det bra!

Kram kram på er

Kommentarer
Postat av: Maria

Yeeey. Vågen till dig ;)



Och ja, jag kickade ass ;D

2009-08-09 @ 22:17:22
URL: http://marajjah.bloggspace.se
Postat av: olivera

roligt att höra att du njuter på sem ,

forts med de..... kram kram.

2009-08-10 @ 20:07:01
Postat av: Anna

DUKTIG! Åh va kul att spela spel! Jag älskar att spela, hatar dock att förlora... :/ ses på Onsdag. kramen

2009-08-10 @ 23:08:52
URL: http://annaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0