Lugn helg att vänta...

Ja, som rubriken lyder har vi en lugn helg att vänta.
Skönt för en gångs skull.  Har varit mycket på sista tiden, så det ska bli skönt.
Ikväll blir det mys framför tv:en med en bra film o gott att äta.
Imorgon är det fotboll som gäller hemma hos Pillan o Pontus. Blir rätt lugnt där med.
O på söndag kanske det blir en badminton runda, eller en golfrunda för grabbarna. O även tvättdag:P
Så, ja det ska bli skönt.

Glömde berätta hur det var på Kikkis karaokefest förra helgen:P
Det var riktigt roligt:D Jag tror aldrig jag har sjungit så mycket i hela mitt liv.
O det värsta av allt, o det är verkligen det värsta: Han spelade in alla som sjöng på skivor. Så alla som var på festen ska få varsitt exemplar av dem skivorna. Det kommer inte att låta klokt!!!!
Tur att man inte behöver sätta igång dem för någon. Vet i fan om jag ens vill höra dem själv:S
Det blev rätt sent. Jag gick in o la mig vid 02.15, o Dennis kom vi 3-tiden. Så det var riktigt roligt:D

Sen har jag även kommit in i jobbet igen. Var faktiskt roligt o jobba i tisdags. Ska jobba till 19 ikväll.

Sen vill jag Gratulera min lillasyster som har kommit in på Förskoleutbildningen i Malmö. Hon har stått som reserv, men igår ringde dem till henne o sa att om hon ville, kunde hon börja. Så nu ska hon sätta sig i skolbänken:) Kul för henne! Även kul för Madde som gör likadant. Beundrar er som orkar.

Ja, det var min "rapport" denna gången:)
Ha den bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0