Semester, vad är det?

Ja, vad är det egentligen? Kommer jag att få känna på det nästa vecka istället då? :P
Nej, jag har ju semester, men jag har ändå fullt upp.
Fattar inte hur det kan gå ihop överhuvudtaget.
Men jag ska inte klaga... Jag har ju roligt under tiden. Mestadels i alla fall.
I måndags var vi på busfabriken med Wilda. Jag, Pillan, mamma o pappa.
Så roligt vi hade:) Inte behöver man gå på ett gym eller aeobiec pass, det räcker man går till busfabriklen 2 gånger i veckan i 3 timmar, så har man fått sin träning. O man har roligt under tiden:P
Sen efter bus, åkte jag o Maria ut till Väla för att shoppa till Kelli o Nathlie. Vi hittade snabbt vad vi ville ha.
Vi träffade även David som jobbar på br. Han har gått ner 6 kg på 2 veckor. Hallå, jag då?! Jag vill oxå.
Så nu har han lovat att han ska skicka massa recept till mig. Det han gör nu är att äta fett, istället för kolhydrater.
O det funkar ju:)

I tisdags körde jag Jessica, Elin och Miranda till Landskrona. Dem skulle till Ven. O det betydde ju att Wilda ska vara hos moster:) O sova här:) Vi hade det mysigt.
I onsdags bar det av till Stidsvig för att träffa Anna, Nicke, Nathalie o Kelli. Det var så roligt o träffa dem:)
O Kelli var jätte söt:) O Nathalie o Wilda lekte med sminkdockan Nathalie fick av oss:) En bra kväll var det.
Igår var det städdag, plus storhandla med Jessica o Wilda.
O idag är det tvättdag, samt att jag ska köra med farfar till vårdcentralen. Han har fått rosfeber igen. Inte bra inte. Men det ska väl gå över. Senare ikväll ska jag o Dennis äta gott o se på film. Mysigt:)

Imorron är det flytt för hela slanten! Pillan och Pontus ska flytta ihop:) O självklart hjälper vi till som bärhjälp:)
Deras lägenhet är jättefin. Nästan lite finare är vår, men bara nästan:)
Hoppas att dem kommer trivas.

Igår fick jag även ett lite mindre roligt samtal från en vän. Konstigt hur fort livet kan vända från positivt till negativt.
Men om det är nått, så ring, eller kom, du vet  var jag bor.
Krya på dig!!

Nä, nu ska jag ner till tvätten. Hehe.
Ha det bra mina trogna läsare:)

Kommentarer
Postat av: Lizette

Haha.. Ja, jag vet var du bor.. Du behöver inte vara orolig, jag mår superbra idag.. Allt flyter på och jag funderar på om jag skulle ta och koka nudlar eller kanske gå och handla..

2009-08-14 @ 15:30:08
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: olivera

hej ja du har rätt med busf va där i tis amy fyllde 4år men de var inte nog vi forts på tropikariet en toppen dag.

O du den där david får skicka recep till m oxå.

Nu får du faktiskt komma tillbaka till jobb saknar dej kram =)

2009-08-14 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0