SEMESTER!!

Nu har denna dag äntligen kommit! :)
Jag har för första gången i mitt liv en riktig semester!
O jag har ett jobb att komma tillbaka till... Bara det känns så bra:)
Känns vuxet på nått vis...Hehe
Gott ska det i alla fall bli, även om jag har att göra.

Sen vill jag ännu en gång gratulera Anna, Nicke och Nathalie till deras nya familjemedlem: Kelli:)
Ska åka o träffa familjen nästa vecka. Wilda ska följa med. Hon och Nathalie träffades på Dinoland i maj månad, o fattade tycke för varandra snabbt. Så nu är dem kompisar. :)
Ska bli så roligt att träffa hela familjen. Blir ju inte att festa nu på ett tag för deras del, så nu får vi träffas under nykert tillstånd:P Låter precis som att vi är fulla alltid när vi träffas, men så är inte läget. Oftast träffas alla i hela gänget under en stor tillställning som inflytningsfester o midsommar o sånt, så nej, vi träffas inte alltid fulla!!

O sen vill jag säga att det känns bra att inte vara ensam om sina tankar.
Har funnit en mega bra vän i en vän, (du vet vem du är), o det känns jätte bra för mig:)
Hoppas bara hon känner likadant, men med det roliga vi har haft hittills känns det bra..
Märker vi annars:P

Asså, det är konstigt det här med vänner egentligen...
Dem man trodde var ens vänner, är inte ens vänner längre..
Känns som att man mognar på olika håll, men det som stör mej mest, är att det blir så fel...
Att det slutar med att man inte pratar med varandra... Har lite av dem i mitt liv.
Så, ja det är lite konsigt det här med vänner...
Sen är jag jätte glad över mina vänner idag:)
Hade varit så ensamt annars... Ta hand om dina vänner, man vet aldrig vad som kan hända..

Ja, nu har jag skrivit lite... Har egentligen mer att skriva, men stora frågan är hur många som fortfarande är med o läser på denna rad nu:P
Ska föröska blogga lite mera nu.

Ja, ni som läser, mi får ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

ja det är bra med vänner! tack för att du är min ;)

Ska bli kul att träffas nästa vecka, det kommer Nathalie åxå att tycka. Jag kommer att följa din blogg troget så passa på att skriv mycket nu under din semester. kramar <3

2009-08-06 @ 23:01:39
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: Lizette

Jag är inne minst en gång om dagen och kollar om du har skrivit något så skriv nu när du har semester.. Hur länge har du semester? Kanske kan hitta på något någon dag??

2009-08-07 @ 14:45:40
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Linda Hvam

Jag är ofta inne å kollar om du skrivit något ;). Så jag förljer iaf din blogg ;)

2009-08-07 @ 16:37:45
Postat av: olivera

Jag tittar ofta in på din sida så skriv på du bara.

Jag lovar o titta ut en dag. Kram Kram.

2009-08-07 @ 18:52:39
Postat av: Maria

Jag har full koll du. And you know, thanks for everything =) PUSS

2009-08-08 @ 01:05:36
URL: http://marajjah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0