Min kommentar kom med!

Aja, min kommentar på Alex Schulmans blogg kom med! :)
Skit coolt. Har en kommentar med på en kädinsblogg. Hehe:)
Faktiskt så tycker jag om att läsa hans blogg. Han är en ärlig människa som står för vad han säger, och det har vissa svårt för. Men jag tycker om att läsa hans blogg. O sen är hans dotter så himla söt:)
Go Alex!!

I fredags var det Idol final. Och Erik vann. Visst, Erik är duktig, men om man ska se tillbaka på vem som har utvecklats mest så är det Calle. Och det är ju lite det Idol handlar om, att utvecklas.
Kan inte säga om det var rätt eller fel kille som vann, eftersom jag gillar båda, men så är det.
Vinnarlåten tycker jag i alla fall är bra:)

Det har varit en rätt fullspäckad vecka med jobb o kompisar:)
I onsdags var jag nere i Malmö på The Studio igen, men denna gången tog jag inga foton. Följde med som gott sällskap till Anna:)
Jag fick lära känna Kellie lite bättre oxå. Så go o söt hon är:)
Och Nathalie var jätteduktig:) Första frågan när jag kommer innanför dörren till dem är: "Var är Wilda?"
Hon är så söt:) Men Wilda fick stanna hemma denna gången. Ska snart ses allihopa igen:)
Bilderna blev jättefina

I fredags umgicks jag med Pontus mannen. Vi åt bullefrulle:)
Och sen spelade vi lite Super Mario. Jag blir bättre o bättre för varje gång:)

I lördags kom dem båda hit o vi åt god middag. O spelade kort. Jag kom på andra plats. Gott satan, brukar annars förlora:P

Idag söndag, så blir det lugnt. Vaknade sent. Men vi måste handla lite proviant inför veckan.
Jag är glad över att det börjar bli lite kallare, men var är min snö? !!
O denna veckan kommer granen in i huset. Jessica o Wilda kommer o hjälper mig att pynta den på torsdag.
Måste försöka att baka lite lussebullar oxå. Nått som är positivt är att jag är klar med alla mina inköp till julklappar. Kan man andas ut lite:)

Nä, får väl gå o duscha så man kommer iväg.
Ha en bra Luciadag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0