Alla hjärtans dag:)

Idag är det alla hjärtans dag, och jag är hur lycklig som helst!
Min sambo är verkligen världens gulligaste. Han fick två dubbeltriss och en aladdin ask av mig
och jag fick ett jätte fint kort, och en förstoring av min fina hund inramad. Jag blev så glad at jag började gråta:)
Saknar min hund nått så oehört mycket nu när jag flyttat, o den bilden är bland det bästa jag någonsin har fått.

Annars kommer dagen bestå av mys o lite städning. Jag fyller 21 imorron, och då ska det bli lite släktkalas.

Glad alla hjärtans dag på er!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vad skoj att du också har blogg nu.. Vad gullig dennis är då.. Vi ska inte göra något speciellt alls.. ha det så bra.. puss

2009-02-14 @ 12:26:49
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0