Förkyld?

Vaknade idag av att jag nös. Visste inte ens att man kunde det, men tydligen.
Hela min näsa var helt igentäppt, och jag kunde inte andas genom den.
Mega konstigt. Så nu känner jag mig helt dåsig och lite matt. Börjar nog tyvärr åka på en förkylning.
Men varför ska jag slippa, när alla andra är det? Vore ju inte rättvist:/
Som om det inte räcker med att jag börjar bli förklyd, natten mellan tprsdag och fredag sov jag inte en blund.
Jag kom hem från jobb vid nio tiden, som vanligt, den enda skillnaden var att jag hade bil. O när jag kom hem fick jag jätte ont i vänster sida utav magen. Försökte äta lite, men fick knappt ner nått. Vi gick o la oss vid halv elva tiden, men jag sov inte. Mådde riktigt illa, o hade ont i magen. När det väl blev morgon, tvingade jag i mig en banan, men hela fredagen gick ut på att sova o försöka få bort det onda. Jag hade jätte ont i mellangärdet av magen. Typ som magkatarr, men jag har aldrig varit med om att det gjort så ont. Båda mina systrar fick oxå det, men dom spydde oxå. O Dennis kom o sa vid fredagsförmiddagen att hans mage började bubbla, o sen fick han springa på toaletten hela dan. Helt sjukt. Men som tur va, så gick det över till lördagen, o ni vet ju alla hur den var:)

Födelsedag och kalas igår, gick bra. Mycket folk, men även mycket paketer:) Jag älskar paketer:D
Var dock rätt trött redan kl 22 igår, så då gick vi båda två och la oss. Gott satan var det:)

Nu väntar jobb hela veckan, förutom onsdag och söndag. Måste handla det där busskortet för 690 spänn! Skit dyrt! O så propsar dom på att man ska åka kollektivt. Suck på dom.

Detta blev ett litet långt inlägg. Hehe. Känns fortfarande ovant att skriva i en blogg.

Ha det fint allesammans!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0