Lite gladare idag:)

Förra inlägget blev som sagt lite långt o mycket klag...
Men idag är jag lite gladare, varför vet jag inte, men jag bara e det:)
Jag har mina små aninagar, men skriver jag ner dom, kan det missuppfattas rejält, och det vill jag absolut inte!
Därför håller jag det nog för mig själv, men jag kan säga så mycket som att solen är ju en mycket bra faktor som hjälper till. Blir så glad när solen skiner:D Längtar till våren o sommaren nu. Jag har ju alltid sagt att jag är en vintermänniska, men jag undrar om jag inte vuxit ifrån det lite... Det kan vara så att i o med vi knappt får någon vinter här, så ser man väl fram emot vår o sommar. Vet inte, men det känns så.

Jag har hittat en jättefin klänning som jag vill ha på böllopet. Det är inte jag och Dennis som ska gifta oss, så tro nu inget! :P Våra kompisar ska gifta sig den 9 maj i år, o jag har som sagt hittat en riktigt fin klänning. Men vi får se hur det blir. Vi måste först o främst få rätt på vår ekonomi.

Imorgon ska vi åka o hälsa på mina föräldrar. Vi åker främst för att vi ska få träffa Elna:P Saknar den hunden nått så oerhört mycket. Men mamma, hon ska bjuda på middag så då är det klart man stannar lite längre:p Hehe.

Nej, nu är det snart läggdags.. Se om där finns något på tv man kan se innan man somnar.

Ha det fint allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0