Suck!!

Nu skriver jag då äntligen lite.
Kan dock varna er att detta blir ett beklaginlägg...

Magen är rätt så bra, men jag har blivit förkyld. med feber!!
Fan asså, det tar ju aldrig slut!! Är så himla arg på att vara sjuk hela tiden!
Min mamma o chef sa att det är fel på mitt immunförsvar, o jag får snart gå iväg till en läkare som kan komma på vad som är fel på mig, e ju fan alltid sjuk! Mer eller mindre! Blir bara så jävla trött på det!
Suck ja, ett inälgg med mycket klagan...
O inte såg min lönespecifikation bra ut heller! Allting är för tillfället bara skit!
Jag tänkte att livet skulle bli så himla bra o skönt nu med egen lägenhet, o sambo o självständighet, men tji fick jag.-
Beklagade mig för en kollega på jobb, o hon sa att jag ahr nog kommit in i en dålig period där livet går emot en ungefär.
Hur kommer jag nu ut ur den då? DEt går säkert bra snart, men som sagt, det känns jobbigt just nu.

Det enda positiva är att det är kallt o fullt med snö!!! :D jag älskar vintern!:)
Kollade ut för typ en halvtimme sen, o då snöade det, men där låg inget på vägen. Kollade ut n innan jag satte mig för att skriva, o då lligger där fullt med snö på vägen! En halvtimme bara... Coolt;:DD:D

Förlåt om det blev ett tråkigt inlägg, men sån e jag nu...
Ha en fortsatt bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: D i v a

tyvärr är alla sjuka nu, folk som varit sjuka i flera veckor, ;S

hur känns sambolivet på ragnvalla ; )

2009-03-25 @ 19:41:47
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0