Trodde jag skulle dö!

Som jag skrev igår, så började min mage att klabba rätt rejält, som resulterade i många toabesök.
Kan tillägga att det höll i sig hela natten, så jag fick inte en blund inatt. Det är helt sjukt vad det kan hålla i sig länge.
Jag trodde jag skulle dö eller något. Det var hemskt!  Så hemskt att jag fick ringa sjukvårdsupplysningen o få råd.
Det fick jag med, o tur var det, annars hade jag väl legat på akuten nu. Som tur är verkar det ha vänt nu. "Peppar, peppar, ta i träd"!
Jag har tyvärr inte kunnat jobba idag heller pga det. Tyvärr:(
Det är så himla tråkigt o jobbigt. Men sånt är det väl.

Dennis håller på o laga middag för tillfället. Ska bara äta lite grann, o hoppas på att det stannar kvar i min mage, o inte kommer ut igen.

Skulle även behöva ut till väla, men det får vänta.
Nu har jag återigen beklagat mig, men sån e jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0