Länge sen!

Ja, då var det ett tag sedan man skrev här.
Har inte tänkt på det.

Förra veckan var jag och Lizette ute en runda på familia för att köpa bh. Dem hade 50% på alla bh:ar om man är klubbmedlem, o det är ju vi, så det var ju bara positivt:D
Lizette köpte två, och jag köpte en.
Därefter skulle Pillan och Lizette rida en runda i skogen upp i Åvarp. Jag följde med, ,men red inte, utan gick med Elan istället. En hel timme gick vi, och det var grymt skönt:)
Lite små ensamt när dem galopperade iväg, men det funka. O Elna var helt galen, hon verkligen älskade det! :)
Därefter körde jag och Lizette ut till citygross för att hanlda mat. Där bestämde vi oss för att äta tacos tsm på lördag.

I fredags passade jag Wilda på natten. Jesscia behlövde egentligen hjälp på lördagen, men eftersom det var fest på Bellman, tyckte både jag och Jessica att det var bäst om jag sov där, för att sen ta med Wilda hem till oss på lördag. Vilket vi oxå gjorde. Vi gick o hälsade på gamle morfar o Ulla. Hon var i sitt esse när vi kom:D Hehe. Helt galen var hon, och dom tyckte det var så kul att träffa henne. Därefter sov hon i vagnen i två timmar.
Vid sex tiden på lördag kom Lizette och Durra för att äta tacos. Då var Wilda här än, o vi alla åt gott:)
Jessica kom dock o hämtade Wilda runt sju tiden, för dem skulle på kalas hos en kompis.

Söndag var det kalas för min pappa. Han fyllde 49 år. Vi körde dit och åt gott, o firade honom.
Sen körde Pillan oss hem på kvällen. Vi har ju ingen eghen bil. Men det var i alla fall roligt hos mamma  o pappa.

I måndags gjorde vi inte mycket. Vilket var rätt skönt, när man har varit iväg i helgen.
Idag är det däremot jobb för oss båda. Samma sak imorgon.
På torsdag är jag ledig, o ska följa med farmor till sjukhuset. Hon ska testas för sitt hjärta. Cykla o sånt.

Ja, det var väl det.. En liten uppdatering. Hehe..
Nu går snart bussen.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0