Vill ha kyla o snö!

Ja, det vill ja ha nu! Är så himla trött på detta regn o rusk väder. Det känns inte som om att det finns något ljus kvar under dagen.

Annars har helgen inte varit så full som den skulle ha varit. Rätt skönt!
I fredags åkte jag ut till Jessica o Wilda. Dem kom hem från Egypten i torsdags natt.
Skönt att ha dem hemma igen:)
Fick en stor handduk o en stor påse djungelvrål. Den är inte uppäten, o jag kommer inte äta mer på den förrän på lördag. Inget godis i veckan!!

I lördags åkte jag o Dennis ut på Väla. Vi hittade det vi skulle.
O sen var det meningen att vi skulle äta middag hos Dennis mamma. Men så blev det inte.
Får skjuta på det tills vi har en ledig helg.

I söndags skulle vi ha ätit middag hos Nina o Anders. Pontus mamma o man. Men det blev heller inte av. Det ska vi oxå ta en helg.
Däremot var det Fars Dag igår:)
Så självklart körde vi hem till mamma o pappa för att gratulera pappa.
Han fick en tröja o 4 par finstrumpor. Allt från Dress Man som dem visar på tv:)
Han blev jätteglad.
Det blev kaffe o tårta. Åt inte så mycket. Är inte så förtjust i tårta. Men det lilla jag åt, smakade bra.
Sen när vi körde därifrån frågade Dennis om Pillan o Pontus ville följa med o kolla film hos oss. Så det blev Paranormal Activites igen.... Inte lika äcklig denna gången som första. Tycker fortfarande att den är bra. Det tyckte dem andra med.
Sen blev det bädden rätt tidigt.

Idag har jag storstädat hela lägenheten. Dammsugat o torkat golv, o städat toaletten. SKulle egentligen tvättat, men det skjuter jag på tills torsdag:P
Det är sjukt vad smutstigt det blir snabbt. Jag brukar dammsuga 1 gång i veckan, sopa upp kattsand varje dag o torka golvet varannan vecka. Vattnet blir rätt smutsigt. Kansigt, men efteråt är här rent:P

Nu blir det en dusch, sen ska jag börja förbereda middagen. Kycklig i dragonsås med ris:) Gott.

Vi syns!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0