Fotboll ikväll igen

Ja, nu är det snart dags för fotboll igen. Denna gången är det Sverigen- Albaninen.
Den förra matchen gick ju som bekant inte alls bra, så nu är det mega viktigt! Fast det är kanske bäst om Sverige inte kommer till VM. Får dem tid att tänka efter hur dem kan förbättra fotbollen o vinna nästa VM-kval. Men men, jag håller tummarn ändå.
Sen har jag Lars Lagerbäck oxå slutat som förbundskapten. Det var på tiden tycker jag!
Han har varit dålig länge, o det var ju snack om att han kanske skulle sluta  förra gången det var nått kval, men han stannade kvar, o nu ska han då avgå. Den största frågan är vem som ska ta över.
Jag har två kandidater som jag tycker om. Svennis o Jörgen Lennartsson. Svennis hade varit bra, för han är duktig, men han är mega dyr. Som Zlatan sa: "Han ska inte komma hit för pengarna, men om han väljer att komma hit med hjärtat är han välkommen". Ja, har säkert inte citerat rätt, men ni fattar poängen. O sen Jörgen Lenartsson, det är han som tränade ungdomslandslaget, o det gick ju bra för dem, så han hade oxå varit bra att få. Men som sagt det återstår o se vem det blir.

Annars har det inte hänt så mycket denna veckan, har inte kunnat träna pga personliga problem. Inget farligt, men måste lyda doktorns order:)
Sen har det varit jobb. Skulle egentligen bara jobbat måndag och torsdag, men det blev mer:) Fick jobba extra för chefen idag o på fredag, så det blir många fler timmar än vanligt. Roligt. Kommer märkas på lönelappen:)

I helgen blir det Wilda o stidsvig för hela slanten! Ska passa Wilda och träffa Anna o Nicke o barnen på lördag. Vi ska äta lite gott o ha det mysigt. O självklart ska Wilda o Nathalie leka:) Wilda är så söt, för när jag säger att vi ska till Nathalie o Kellie, säger hon: " Mimmi, hoppa studsmatta o sminka docka." O efter ett tag kommer: " Titta på bebisen":) Så hon vet vem ni är:) Hehe.
Det ska bli roligt. På lördag får jag börja träna igen, o då blir det vattengympa kl 10 med Maria:)

Ja, nu håller vi alla tummarna för Sverige då...

Kommentarer
Postat av: olga

synd synd synd men du serbien e vidare o de e ju huvudsaken hehehehehehehehe........

2009-10-16 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0