Kommer inte på någon bra rubrik!

Jahapp, nu är det skrivardags igen.
Var ju längesen sist:P
I fredags träffade jag Sanna, min barndomskompis. Vi har typ glidit ifrån varandra, vi hamnade  på olika skolor när det var dags för högstadiet, o sen valde vi olika gymnasieskolor, så ja lite har vi väl glidit ifrån varandra, men det är på väg att återuppbyggas igen:) Det var rikigt roligt att träffa henne, o vi var ute o gick i nästan 1 o en halv timme. Mega skönt väder:)
Ska fösöka få ihop fler rundor o fler träffar. Känns roligt o bra:)
I lördags var det ullared med mamma, Pillan, Jessica o Nina. Där var grymt mycket folk! Fick stå i kö när vi skulle in, o sen kunde man knappt gå där. Men jag visste på ett ungefär vad jag skulle ha, så för mig gick det snabbt. Däremot ingen av dem andra hittade allt dem skulle ha, dem ville bara hem. Men kassakön var inte lång, där gick det snabbt som tur var.
På kvällen var det inflyttningsfest hos Pillan o Pontus. Vi var rätt mycket folk. ca 25 st i deras lägenhet. Den är rätt stor i vanliga fall, men då blev den liten:P Det blev utgång till Stinsen, men när dem stängde vid ett tiden så åkte jag hem. Var rätt trött efter dan. Dennis kom en timme senare.
På söndagen åkte jag o Pillan till Ekeby för att hämta deras katt Molly. Dem ska ha henne på prov ett litet tag först, för att se om Pontus är allergisk o att dem trivs med att ha katt. Annars får dem lov att lämna tillbaka henne till  ägaren.
Hon är jätte söt. Mega liten om man jämför med Venus. Men hon kommer att växa till sig:P
Sen är det bara jobb som gäller för mig denna veckan. Tisdag- lördag. Roligt.
Nu ska jag sortera tvätten, sen ska jag bara invänta tiden till 16 då jag börjar jobba.

Ha det bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0