Beslutsångest

Ja, som ni läste så ska jag gå ner i vikt, antingen med hjälp av xtravaganza eller viktklubb.se.
O xtravaganza ringde bara minuter efter jag skrivit till dom, o ville ha ett möte med mig som idag fredag. Tyvärr så kunde jag inte idag, för min lilla systerdotter är sjuk, så jag följde med dem till doktorn. Ska dit där på onsdag istället.
Men nu kommer vi till det här vad jag vill ha...
Alla tidningarna säger att xtravaganza är så himla bra, men där står inget pris. o dem sa inget om det kostade något över telefonen heller.
O sen har vi viktklubb. Min mamma, Lise-lott, Olivera, ja en massa som jag känner har varit med där, o det har funkat för dem.
O där ser man även priset. 3 månader för 298 kr, sen bestämmer man själv hur länge man vill vara med. O där för man dagbok o skriver ner allting, så att experterna kollar en.
Men jag vet inte vad som passar mig bäst. Känns som att det lutar med åt viktklubb. I o med det har funkat för dem andra, så känns det säkrare o tryggare på nått sätt. Jag har inte hört talas om xtravaganza om inte min mamma sagt det.
Jag ska i alla fall gå på mötet på onsdag för att se vad dem säger.

Så Olivera, nu har jag skrivit ett nytt inlägg. Inget roligt ett, men det är nytt:P

Kommentarer
Postat av: olivera

tack vännen:)

2009-09-12 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0