Hotellvistelse

Ja, när Dennis fyllde år, hade jag planerat för en natt på hotell. En överrasknig.
Dagen började med frukost hemma. Han fick order om att vara klar kl 13.30. Det var han oxå.
Först åkte vi o hämtade spriten hos min morfar. Hehe, nej, jag hade handlat några öl till honom o nårra smirnoff till mig. Samt vår nya älsklíngschampange. Alkoholfri, men grymt god!
Sen körde vi o hämtade Pillan. Hon skulle låna bilen.
Därefter körde vi till hotellet. Scandic Hotell i Helsingborg.
Han blev jätte glad. Lite små aningar hade han haft när han upptäckte att hans skjortor saknades, annars inget.
När vi checkar in säger hon i receptionen att jag även bokat bord kl 18 på resturangen för 6 personer. Det skulle han egentligen inte få veta, men det visste ju inte hon.
Efter vi fått våra kort som man behövde till hissen o rummet, åkte vi upp till vårt rum på 7:de våningen av 9. Rummet var fint o mysigt. Med utsikt mot Danmark!
Sen var planen att bada jacuzzi o basta. Men jacuzzin hade gått i sönder, så det blev bara en lång bastning. Men det var skönt. Efter det blev det en lån dusch.
Därefter tog vi det bara lungt o väntade in klockan. När hon var 18 gick vi ner till resturangen. Där väntade mina föräldrar o hans pappa med flickvän. Han blev jätte glad:)
Vi åt gott o snackade mycket.
Efter middagen gick vi upp för att visa rummet. Därefter blev det hotellbaren.
Vi kom inte i säng förrän 1-tiden. Då kom Pillan o hämtade dem andra.
På morgonen var det en efterlängtad hotellfrukost! Där var allt möjligt. Förutom pannkakor. Men det var jätte gott o vi blev mätte o belåtna.
Vi checkade ut kl 11, då kom Pillan o hämtade oss. Därför hon lånade bilen, för att vara taxi till alla:)
Det blev en succé. Han var jätte glad o lycklig!
Tänkte lägga upp bilder från vistelsen:


Utsikt från rummet


Mot Danmark


Vi flyttade ihop 2 enkelsängar till 1 stor säng:)


Graderob o Dennis ;)


Tv o informationsbord


Fåtölj hörna


Jacuzzin, som tyvärr var isönder


Ulla, Svärfars sambo


Svärfar


Min pappa


Min älskling!


Min mamma


Vad som dracks :)


Eftersom vi inte har någon ny pussbild, blir det denna:)
Älskar min man, för alltid!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Malin! Det såg ju riktigt trevligt ut på vistelsen, synd att jacuzzin var i sönder men basta är aldrig fel ;)

Och vad är inte trevligare att umgås med sin familj & vänner?! Nu hoppas vi att ni snart blir 3 ;D eller vem vet ni kanske blir 5 !!!!!



Saknade dig på matöppet idag :P

2010-05-06 @ 21:19:21
URL: http://vanessasmom.blogg.se/
Postat av: M

Ser ut som om ni har haft det riktigt trevligt!! :D

2010-05-07 @ 10:50:28
URL: http://loningfortheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0