Inget deppinlägg!!!

Ja, efter förra inlägget förstår jag hur bra vänner och vilken underbar familj jag har :)
Känns så oerhört bra!!!!
Så detta inlägg är inget deppinlägg, detta är ett glattinlägg :)
Jag vill med detta inlägg, hylla alla mina vänner och min underbara familj!
Ni vet nog inte hur mycket ni betyder för mig, men ni betyder väldigt mycket!!! <3<3<3<3
Här kommer några bilder på er, och på er som jag inte har någon bild. Det betyder inte att jag glömt er, ni finns med här ändå :)


Mamma <3


Min pappa <3


Min drömprins <3


<3


<3


<3

Självklart är ni andra oxå med, dock ej på bild :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha.. Snyggast bild :D Du betyder också väldigt mkt!!!

2011-01-01 @ 13:52:17
Postat av: Lizette

Om det inte hade varit för att Mio bara skriker när Durra tar honom så hade jag kunnat göra det.. Hoppas att Mio inte ska fortsätta göra så hela tiden för då kommer det sluta med att jag får ta honom HELA tiden utom 1 matning på morgonen..

2011-01-12 @ 20:42:28
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0