Nyår

Jahapp, då var nyår oxå avklarad. Var har 2009 blivit av?
Har gått så otroligt fort!
2010... Shit asså.
I alla fall, nyår firades hos mina föräldrar ute i Billesholm.
God mat fick vi. O god efterrätt:) O kollade Grevinnan o betjänten. Den är bara ett måste på nyår:)
Vi satt o spelade lite spel o snackade när Mojjan, Krille o Kicki kom.
Mojjan o Krille hade förnyat sina löften tidigare på dan. Grattis till dem:)
Det blev nårra drinkar o lite dans o snack.
Sen när kl var ca 23.50 gick vi ut o förberedde för raketerna.
Sen small det:) Det var så fint att stå o kolla på alla racketerna. Så många fina där kom. Härligt var det:)
När vi kom in igen var det dans som gällde för hela slanten. Dan på borden o dan överallt:)
När kl var 3, gick dem hem. Vi skulle sova över, så vi kom väl i säng ca 3.30. 
Roligt var det:)
Sen var det väckning kl 11 på nyårsdag.
Vi har fått en ny tradition på nyårsdagen, att gå runt Mölledammarna, ta med en engångsgrill o grilla korv med bröd. Ni anar inte hur gott det är. Först gå o sen äta... MMM;) O dricka varm choklad...
När vi kom till mamma o pappa igen blev det slapp framför tv:en i väntan på vår bil.
När vi sen kom hem, var det bädden som gällde...
Vi bara däckade i 2 timmar. Helt knasigt, men det behövdes tydligen.
Men nyår var bra. Nu´ska vi bara försöka hålla nyårslöftet oxå;)

I lördags var det jobb som gällde. Roligt att jobba med Olga igen:) Tiden går så snabbt när vi jobbar ihop.
Idag har jag o Dennis varit en sväng på Väla. Men gud, åk inte ut där!!
Där är inget!! Dem hade inte ens tröjor som jag tyckte om. *Inget... Till o med Dennis reaagerade över utbudet. Där har blivit jätte dåligt. Åker hellre till Center Syd eller Nova Lund. Sjukt att det kan skilja så mycket mellan affärer.
Men men, får väl sälja mina presentkort, eller försöka vänta in till vårkläderna kommer. Får se.

Jag har även fått en idé: Jag vill göra något åt mitt hår. O det kommer bli chockartat om allting går som planerat... Spännande:) Återstår o se när det kommer hända:)

Nu ska jag ner en sväng i tvättstugan. Snart färdigtvättad för denna gången.
Ha det bra!
God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Malin! vad mysigt nyår! shit ja, väla. litet utbud och MASSA folk! haha... Vad spännande med ditt hår :) ska du klippa kort? färga? slinga? waa jag är jättenyfiken! det kommer säkert att bli jättefint! kram

2010-01-06 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0