Nyklippt:)

Nu har jag då äntligen klippt mig:)
Jag ska lägga upp före o efter bilder, men snälla, klaga inte på hur jag har tagit bilderna, för jag är inte så duktig på det, utan kolla endast på frisyren o se om ni ser nån skillnad:)



Före bilden



Efter bilden:)

Ser ni nån skillnad?
Jag är i alla fall mega nöjd, o undrar varför jag inte gjort det innan.
Men som sagt, nu är det gjort, måste börja våga mer med mitt liv:)
Ska snart köra till jobb. Bara idag o imorron, sen ´långledig till torsdag.
Ska med Pillan på måndag. Stackaren ska opereras. Sån operetation jag egentligen skulle göra, men som jag väntar med.
Det kommer gå bra, men nerverna kommer vara på helspänn. Som det var med Jessica.
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: jessica

du nervös?? de va ju jag som va nervös, ja bara böla ju för att ja ville ha wilda hos mig... hahaha

o du!1 du e ASsnygg i håret!!! :):)

2010-01-24 @ 14:07:15
Postat av: Maria

Jättesnygg frisyr! =)

2010-01-24 @ 19:55:38
Postat av: Anna

Jag instämmer med övriga! riktigt fin frilla! passar dig bra,stilrent,snyggt och modernt. väldigt snyggt

2010-01-25 @ 20:50:12
Postat av: Maria

Ja vi ska dit o se om de e nått o ha :D Isåfall ska ni nock få arbeta ;D

2010-01-29 @ 10:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0