Semester

Ja, igår gjorde jag min sista arbetsdag på 3 veckor.
O efter dessa 3 veckorna när jag ska tillbaka på jobb, hoppas jag att det bara är för 1 månad.
Sen vill jag börja skolan! O vad jag önskar att jag kommer in!!!!
O det har väl löst sig lite på jobb nu.
Nårra av mina tider kommer jag fortfarande förlora, men jag har fått nårra tider som jag ska komma extra. O det är ju bra, dock inte tillräckligt. Men men, nu ska jag bara släppa allt som hänt på jobb den senaste tiden o bara njuta av att vara hemma o ta det lugnt.
Jag har nårra grejor som jag ska hitta på med vänner o familj, men det blir bara roligt :)
O sen ska jag försöka umgås med min man... Han jobbar först på sitt vanliga jobb o sen extra. Så just nu är det mest "hej o gonatt". Inte alltid, men ofta. Så jag ska umgås med min man :) Om han vill umgås med mig...:S
I helgen är vi hundvakt till 2 helt underbara hundar! O jag njuter i fulla drag!!! Älskar hundar o vill gärna ha en egen, men dock inte i lägenhet. Det får bli när vi flyttar till hus. Det får räcka med "bebisen" vi har nu. ( Katten )
Nej, nu väntar en långrunda o sen besök av mina föräldrar :)
Kanske det blir en ny soffa på lördag, kanske ....
Ha en underbar helg o dag!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

2010-07-24 @ 11:30:02
Postat av: Sandra

Hej Malin !



Fy vad tråkigt att du har semester, vem ska jag då prata med på matöppet? Henrik? HAHA ! ;)



Är också sugen på hund men väntar tills vi har hus och till vanessa är lite större..



Vad vill du ha för hund?!



Ha en trevlig semester !!!

2010-07-24 @ 11:31:38
URL: http://vanessasmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0