Kungligt bröllop!

Inte för att dem läser detta, men jag vill ändå gratulera Kronprinsessan Victoria o hennes Prins Daniel till bröllopet idag:)
Jag tyckte det var jättevackert!
Dem flesta man har snackat med har varit negativa, men inte jag o nårra till!
Det var vackert, romantitskt o underbart att se.
Man kan se hur mycket dem 2 älskar varandra o det är så härligt att se.
Jag kan ärligt säga att jag grät!!!
Först när Kungen skulle lämna över Kronprinsessan till Daniel o han grät. Daniel då asså.
Där var det kört för mig. Jag satt o snyftade rejält!
O sen när dem skulle avge sina löften till varandra. O han skakar på rösten o hon skakar på rösten. Då grät jag igen. O så fort jag såg Daniel, då tårades mina ögon igen. Han grät ju, o jag kan inte se killar gråta! Men det var så fint!
O hennes klänning var jättefin! :)
Ja, så är det, jag är en känslig person o jag glädjs åt Kronprinsessan att hon ÄNTLIGEN har fått sin PRINS!!! :)


Kommentarer
Postat av: jessica

ja håller med syrran.... det var superfint att få se dom:):)

nöästa gång nåt sånt händer, ska ja ha med näsdukar tll sig.. :)

2010-06-20 @ 11:44:08
Postat av: Anna

Jag med! grät inte men tyckte det var jättefint! Jag är väldigt stolt över vår kronprinsessa och så glad att hon äntligen fått sin prins! <3

2010-06-20 @ 12:15:16
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: Lizette

Tack för kommentaren.. Ska bli så skönt att få prata ut ordentligt..

2010-06-30 @ 20:46:46
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0