50-års fest

I måndags fyllde min pappa 50 år.
I lördags var det fest för honom:)
En riktigt rolig fest med mycket roligt folk.
Sen var där folk som inte skulle vara där, men det är det alltid. Öppet hus är öppet hus...
Men när det folket hade gått hem, blev det liv i luckan.
Jag tror aldrig jag har sett dem personerna så fulla som dom var. Mega roligt:)
Kan säga att vi tog taxi hem o var hemma 03.10. Då har man roligt;)
Bilder finns på Facebook.

Annars har det inte hänt så mycket. Mest jobb denna veckan.
Jag har däremot träffat en ny vän:)
Har snackat rätt mycket på jobb, o nu snackar vi på msn o sånt. Jätte roligt:)


Idag har jag varit en runda på Ikea med mamma o Kicki. Vi åt god fruksot där. Handlade lite ljus o batterier.
Nu är det bara att vänta in tiden. Jobb idag, imorrn o på lördag. Lite mer ledig nästa vecka.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0