Många tankar

Just nu är det mycket i mitt huvud. O jag är jättekluven.
Jo, jag ska läsa upp mina betyg, det kommer ske i höst, så det är inte det.
Dock har det lite med jobbet att göra...
Det har hänt en hel del på jobb som gör att det inte är roligt längre. Inte alls!
Nu kommer snart min bästa kollega att vara borta ett tag, hur ska det gå?
O det är många ändringar på gång på jobb. Dock inga bra ändringar om ni frågar mig.
Förhoppningsvis kommer det snart in ett nytt bra jobb på ams som passar mig. Vill inget hellre än att ha ett annat jobb just nu. Men än så länge biter jag ihop. Kan ju inte direkt säga upp mig...

O sen har vi det här med orättvisor igen!
Livet är inte rättvist!!!! Inte ett dugg!
Blir så arg o besviken o ledsen. Varför händer inget hos mig? Varför ska alla andra, som inte förtjänar det, ha det så himla bra? Varför?!
Där är säkert avundsjuka med oxå. Men varför? Varför blir jag avundsjuk? Jag vet att det kommer bli bra när det väl händer mig. Så varför?
Jaja, det är väl bara att bita i det sura äpplet, någon gång löser det sig för mig med.

Ikväll blir det i alla fall roligt o trevlig. Då lägger vi allt åt sidan o har kul!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: olivera

Jo de e många ändringar nog men vi får hoppas att de löser sig.

O du de kommer bli perfekt när de väl händer dig.

Kram ha de bra.

2010-05-15 @ 14:16:21
Postat av: Lizette

Är den sista biten där menat lite mot oss?? Vet ju att du vill och så men att det kommer snabbare än man säkert tror.. Hoppas att du hittar något nytt jobb snart som du isf kan kombinera med studierna..

Kram

2010-05-16 @ 13:11:09
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Livet ÄR fukking orättvist......

2010-05-16 @ 17:15:31
Postat av: Sandra

Hej Malin!



Oj, vad är det som har hänt?! Du brukar alltid vara så glad och positiv?! :(



Kom in på msn imorgon!



Kram

2010-05-17 @ 20:32:04
URL: http://vanessasmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0